https://dlanauczycielaonline.pl/
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
(wersja 1, obowiązuje od 01.09.2023)
(wersja 2, obowiązuje od 31.03.2025)
Zanim dokonasz zakupu w sklepie zachęcam do zapoznania się z Regulaminem. Znajdziesz w nim informacje na temat sposobu złożenia zamówienia, formy płatności, warunków zawarcia umowy, jak również informację o procedurze odstąpienia od umowy dotyczącej zakupionych treści cyfrowych.
Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu ograniczać ani wyłączać jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących na mocy obowiązujących przepisów prawa.
POSTANOWIENIA OGÓLNE I DANE KONTAKTOWE
a) niezwiązaną bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub
b)jako przedsiębiorcy prowadzący jednoosobowo działalność gospodarczą, gdy umowy te są bezpośrednio związane z ich działalnością gospodarczą, a z ich treści wynika, że nie posiadają one dla tych osób charakteru zawodowego.
5. W ramach korzystania ze Sklepu zabrania się dostarczania informacji o charakterze bezprawnym oraz w szczególności zabrania się:
a) rozsyłania i umieszczania w ramach Sklepu spamu
b) dostarczania i przekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, w szczególności w ramach formularzy znajdujących się w Sklepie.
6. Kontakt ze Sprzedawcą: e-mail kontakt@dlanauczycielaonline.pl
DEFINICJE
Na potrzeby niniejszego Regulaminu przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
Dowód zapłaty – faktura lub paragon wystawione zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku i innymi stosownymi przepisami prawa.
Formularz zamówienia – usługa elektroniczna umożliwiająca złożenie zamówienia, w szczególności za pomocą określenia warunków umowy sprzedaży, w tym sposobu płatności, dostawy.
Formularz zapisu – formularz dostępny na stronie Sklepu umożliwiający na newsletter celem otrzymywania Treści cyfrowych.
Funkcjonalność – zdolność treści cyfrowej, usługi cyfrowej lub towaru do pełnienia swoich funkcji z uwzględnieniem ich przeznaczenia.
Klient, Kupujący lub Użytkownik – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, składająca Zamówienie w ramach Sklepu i dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu.
Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Koszyk – element oprogramowania Sklepu internetowego, w którym widoczne są wybrane Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
Newsletter – elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o nowościach i promocjach w Sklepie internetowym.
Operator płatności – Przelewy24 – spółka PayPro Spółką Akcyjną z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Kanclerska 15; 60-327 Poznań) wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000347935, NIP: 7792369887.
Platforma – strona internetowa prowadzona pod adresem https://dlanauczycielaonline.pl/ na której można dokonać zakupu produktów elektronicznych oferowanych przez Sprzedawcę.
Płatność – wpłata na konto Sprzedawcy za pośrednictwem dostępnych w Sklepie sposobów płatności internetowych w zależności od wybranej formy płatności i zamówionej Treści cyfrowej.
Produkt – treści cyfrowe dostępne w Sklepie internetowym, dostarczane przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy na podstawie Umowy, zawartej z wykorzystaniem funkcjonalności Sklepu.
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
Przedsiębiorca na prawach konsumenta – Przedsiębiorca dokonujący zamówienia Produktów związanych z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie mających dla przedsiębiorcy charakteru zawodowego, zgodnie z art. 38 a ustawy o prawach konsumenta oraz 385(5), art. 556(4), art. 556(5) i art. 576(5) ustawy Kodeks cywilny.
Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu.
RODO – oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady EU 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych).
Sklep Internetowy lub Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem https://dlanauczycielaonline.pl/sklep/ oraz na odpowiednich jego podstronach za pośrednictwem, którego Klient może dokonywać Zamówień i zakupów.
Sprzedawca, Usługodawca – przedsiębiorca będący właścicielem Sklepu, prowadzący działalność pod nazwą Dla Nauczyciela Online Anna Mikołajczyk z siedzibą przy ul. Sportowej 10/14, 41-506 Chorzów, NIP 6272786578.
Środowisko cyfrowe – sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe wykorzystywane przez konsumenta w celu uzyskania dostępu do treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub w celu korzystania z nich.
Treść cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.
Umowa sprzedaży – umowa zawierana albo zawarta między Kupującym a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego o dostarczenie Treści cyfrowej lub usługi cyfrowej.
Umowa o Dostarczanie Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej – umowa zawierana z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość i dotycząca dostarczania przez Sprzedawcę na rzecz Klienta Treści Cyfrowych lub Usług Cyfrowych za zapłatą ceny. Ilekroć w Regulaminie mowa jest o Umowie sprzedaży, dotyczy to również Umowy o Dostarczanie Treści Cyfrowych lub Usług Cyfrowych, chyba że co innego wynika z treści danego postanowienia.
Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu internetowego.
Usługa cyfrowa – usługa pozwalająca Konsumentowi na: (a) wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, (b) wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, (c) inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej.
Usługobiorca – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; – korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.
Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach Sklepu, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
Zamówienie – czynność, oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą i spełnienia świadczenia na rzecz Klienta, na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE
a)dostęp do urządzenia podłączonego do sieci Internet;
b)zainstalowany i aktualny system operacyjny oraz przeglądarka internetowa;
c)posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail);
d)posiadanie pakietu oprogramowania – pakietu oprogramowania biurowego Microsoft Office lub jego odpowiednika.
3. Kupujący może korzystać z udostępnionych funkcji Sklepu w sposób zgodny z Regulaminem i obowiązującymi przepisami oraz w sposób niezakłócający funkcjonowanie Sklepu oraz innych klientów.
4. Zabrania się Klientowi korzystania z innych Kont klientów oraz udostępniania swojego konta innym osobom. Klient jest obowiązany do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Zakazane jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym.
5. W przypadku gdy Klient nie jest w stanie uruchomić pliku obejmującego zakupioną Treść cyfrową, proszony jest o kontakt ze Sprzedawcą za pomocą wskazanego na stronie internetowej adresu e-mail.
KORZYSTANIE ZE SKLEPU INTERNETOWEGO
a)używania Sklepu wyłącznie do składania prawnie wiążących zapytań i zamówień,
b)nieskładania fałszywych lub nieuczciwych zamówień.
W razie wystąpienia podejrzenia, że złożono tego rodzaju zamówienie Sprzedawca postara się, w możliwym zakresie, skontaktować z Klientem w celu weryfikacji prawdziwości powyższych podejrzeń, w zależności od posiadanych danych kontaktowych, a w razie potwierdzenia powyższych podejrzeń Sprzedawca ma prawo anulować zamówienie i powiadomić Klienta o zaistniałej sytuacji,
c) podania prawdziwego i dokładnego adresu e-mail, adresu do korespondencji lub innych danych kontaktowych. A w przypadku braku podania wszystkich wymaganych informacji, nie będzie mógł złożyć zamówienia.
2. Składając zamówienie, Użytkownik oświadcza, że jest pełnoletni i posiada pełną zdolność do czynności prawnych do zawierania Umów.
USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
a)Formularz Zamówienia
b)Newsletter.
2. Usługi elektroniczne wymienione powyżej mają charakter nieodpłatny i świadczone są przez czas nieograniczony, chyba że w opisie danej usługi wynika inaczej.
3. Tryb postępowania reklamacyjnego:
a)reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem Sklepu Internetowego, z wyłączeniem procedury reklamacji Produktu, Usługobiorca może składać na adres mailowy lub pocztowy Usługodawcy,
b)zaleca się podanie przez Usługobiorcę w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (2) żądania Usługobiorcy; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji,
c) Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
USŁUGA FORMULARZA ZAMÓWIENIA
USŁUGA NEWSLETTERA
UMOWA O DOSTARCZENIE PRODUKTU
a)Webinary i szkolenia online
b)Kursy online
c)Szablony i wzory
d)E-booki, workbooki oraz inne materiały w formacie pdf.
3. Przedsiębiorca dostarcza konsumentowi Produkt niezwłocznie po zawarciu umowy, chyba że strony postanowiły inaczej.
4.Produkt uważa się za dostarczoną w chwili, gdy Produkt lub środek, który pozwala na uzyskanie dostępu do niego lub jego pobranie, zostały udostępnione Konsumentowi lub fizycznemu lub wirtualnemu urządzeniu, które Konsument wybrał samodzielnie w tym celu, lub gdy Konsument lub takie urządzenie, uzyskali do niej dostęp.
5. Usługę cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy konsument lub fizyczne lub wirtualne urządzenie, które konsument wybrał samodzielnie w tym celu, uzyskali do niej dostęp.
6. Jeżeli Sprzedawca nie dostarczył Produktu, Konsument wzywa go do ich dostarczenia. Jeżeli Sprzedawca nie dostarczy niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Konsument może odstąpić od umowy.
7. Ciężar dowodu dostarczenia Produktu spoczywa na Sprzedawcy.
8. Sprzedawca informuje Konsumenta o aktualizacjach, w tym dotyczących zabezpieczeń, niezbędnych do zachowania zgodności Treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową oraz dostarcza je konsumentowi przez czas:
a)dostarczania Produktu określonego w umowie, na podstawie której dostarczanie następuje w sposób ciągły, lub
b)zasadnie oczekiwany przez Konsumenta, uwzględniając rodzaj Produktu i cel, w jakim jest wykorzystywany, oraz okoliczności i charakter umowy, jeżeli umowa przewiduje dostarczanie Produktu jednorazowo lub częściami.
9. Jeżeli Konsument nie zainstaluje w rozsądnym czasie aktualizacji dostarczonych przez Sprzedawcę, wówczas Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Produktu z umową wynikający wyłącznie z braku aktualizacji, jeżeli:
a) poinformował Konsumenta o aktualizacji i konsekwencjach jej niezainstalowania,
b) niezainstalowanie lub niewłaściwa instalacja aktualizacji nie wynikały z błędów w instrukcji instalacji dostarczonej przez przedsiębiorcę.
10. W przypadku gdy Umowa przewiduje dostarczanie Produktu w sposób ciągły, musi on pozostawać zgodny z Umową przez oznaczony w umowie czas ich dostarczania.
WEBINARY, KURSY I SZKOLENIA ONLINE
WORKBOOK, E-BOOKI I INNE PRODUKTY CYFROWE
OFEROWANE METODY I TERMIN PŁATNOŚCI
a) Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy;
b)Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Przelewy24
c)Karta debetowa lub kredytowa;
d)Portfele elektroniczne (Google Pay, Visa, PayPal);
2. Przyjmuje się, że dzień zapłaty, to dzień uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
3. Klient akceptuje otrzymywanie faktur w formie elektronicznej, na adres e-mail podany podczas dokonania zakupu.
4. Płatności realizowane za pośrednictwem serwisu Przelewy24 mogą wiązać się z doliczeniem prowizji, której wysokość zależy od wybranej formy płatności (np. BLIK, karta, szybki przelew). Opłata ta jest pobierana przez operatora płatności Przelewy24, zgodnie z jego tabelą prowizji: https://www.przelewy24.pl/oferta/tabela-prowizji-i-oplat
Prowizja nie stanowi przychodu sklepu, dlatego nie jest uwzględniana na rachunku/fakturze za zamówienie.
SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY
REKLAMACJA
a )imię, nazwisko, firma, NIP, adres do korespondencji i dane kontaktowe,
b) informacje dotyczące daty zawarcia umowy wraz z potwierdzeniem jej zawarcia,
c) informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty niezgodności z umową,
d )żądanie dotyczące sposobu rozpoznania reklamacji.
W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, Sprzedawca wezwie do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.
6. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
7. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Produktu z Umową w zakresie, jeżeli Konsument, najpóźniej w chwili zawarcia umowy:
a) został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Produktu odbiega od wymogów zgodności z Umową, oraz
b)wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy Produktu.
8. Przedsiębiorca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z Umową dostarczanego jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili.
9. Domniemywa się, że brak zgodności Produktu z Umową, który ujawnił się przed upływem roku od chwili jego dostarczenia istniał w chwili ich dostarczenia.
10. Powyższe domniemania nie ma zastosowania, jeżeli:
a) środowisko cyfrowe Konsumenta nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których przedsiębiorca poinformował go w sposób jasny i zrozumiały przed zawarciem Umowy,
b) Konsument, poinformowany w jasny i zrozumiały sposób przed zawarciem Umowy o obowiązku współpracy z przedsiębiorcą, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak zgodności Produktu z Umową w odpowiednim czasie wynika z cech środowiska cyfrowego Konsumenta, nie wykonuje tego obowiązku.
11. Jeżeli Produkt jest niezgodny z umową, Konsument może żądać doprowadzenia do ich zgodności z umową.
12. Przedsiębiorca może odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy.
13. Przedsiębiorca doprowadza Produkt do zgodności z Umową w rozsądnym czasie od chwili, w której przedsiębiorca został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane.
14. Koszty doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową ponosi Sprzedawca.
15. Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:
a) doprowadzenie do zgodności Produktu z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów,
b) przedsiębiorca nie doprowadził Produktu do zgodności z Umową,
c) brak zgodności Produktu z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić do zgodności z Umową,
d) brak zgodności Produktu z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy bez uprzedniego skorzystania z doprowadzenia do zgodności z Umową,
e) z oświadczenia przedsiębiorcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.
16. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy, w jakiej wartość Produkt niezgodny z Umową pozostaje do wartości Produktu zgodnych z Umową. Jeżeli Umowa stanowi, że Produkt jest dostarczany w częściach lub w sposób ciągły, przy obniżeniu ceny należy uwzględnić czas, w którym pozostawał niezgodny z Umową.
17. Konsument nie może odstąpić od Umowy, jeżeli Produkt jest dostarczany w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności jest istotny.
18. Postanowienia niniejszego rozdziału mają zastosowanie także do Przedsiębiorców na prawach konsumenta.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
a)z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy Produktu lub
b) Konsument i Sprzedawca uzgodnili lub z okoliczności zawarcia Umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Produktu miał istotne znaczenie dla Konsumenta, a Sprzedawca nie dostarczył go w tym terminie.
4. Sprzedawca ma obowiązek dokonać zwrotu Konsumentowi ceny należnej wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od umowy nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy.
5. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
LICENCJA, PRAWA AUTORSKIE
Z chwilą zakupu ebooka udzielona zostaje licencja niewyłączna i nieprzenoszalna na czas nieokreślony.
Z chwilą zakupu materiałów PDF udzielona zostaje licencja niewyłączna i nieprzenoszalna na czas nieokreślony.
3. Kupujący ma prawo korzystać z produktu tylko na użytek prywatny lub w ramach prowadzonej działalności, w związku z którą dokonał zakupu publikując na swoje stronie lub sklepie zgodnie z jego przeznaczeniem.
4. Klient jest zobowiązany do przestrzegania warunków niniejszej licencji. Licencja nie obejmuje praw zależnych, a także prawa do sublicencji.
5. Zakupiony Produkt nie może być przedmiotem odsprzedaży lub dystrybucji i sprzedaży handlowej.
6. Licencja udzielona Kupującemu nie obejmuje prawa do:
a) trwałego lub czasowego zwielokrotnienia produktu w całości lub w części w celu innym niż utworzenie kopii na własny użytek;
b) wprowadzania jakichkolwiek innych zmian w części lub całości produktu;
c) odpłatnego bądź nieodpłatnego rozpowszechniania produktu jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie;
d) odpłatnego bądź nieodpłatnego rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie, w tym sprzedaży, użyczenia, najmu lub udostępniania w Internecie kursu online w całości lub w części;
e) drukowania w całości lub w części produktu, z wyjątkiem drukowania na użytek własny, zgodny z warunkami licencji.
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
POZASĄDOWE ROZSTRZYGANIE SPORÓW
b)zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej;
c) uzyskania bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
d) złożenia skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
a) w przypadku dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
b) w przypadku wyboru sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawienia.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia Umowy Sprzedaży.
6. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych i wykorzystywania plików cookies zostały opisane w polityce prywatności dostępnej pod adresem: https://dlanauczycielaonline.pl/polityka-prywatnosci/
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Z kodem rabatowym "SWIETA" -25% na wszystkie produkty z kategorii WIELKANOC. Oferta ograniczona czasowo. Kliknij tutaj i skorzystaj z prezentu! Odrzuć